Jak przygotować meble biurowe do transportu?
Przeprowadzka biura jest trudna i stresująca dla przedsiębiorcy. Jest jednak konieczna, kiedy firma się rozwija, dlatego w gruncie rzeczy jest zjawiskiem pozytywnym. Przenoszenie swojego biura do innego miejsca wymaga dobrego podejścia, ponieważ w przeciwnym wypadku można paść ofiarą chaosu i braku czasu na wykonanie koniecznych czynności.
Podobne sytuacje wymagają od przedsiębiorcy masy pracy
Należy przecież poinformować odpowiednie organy o zamiarze zmiany siedziby (Zakład Ubezpieczeń Społecznych, urząd skarbowy itd.). Trzeba również zawiadomić o tym swoich klientów i wszystkie podmioty współpracujące. Najtrudniejsze może się jednak wydać przewiezienie mienia, a szczególnie największych elementów, czyli mebli.
Przewóz mebli będzie znacznie prostszy, jeżeli posiadane przez firmę modele można złożyć na mniejsze elementy. Należy jednak zachować uwagę, ponieważ można przypadkowo poszczególne przedmioty zniszczyć. Samo rozkręcenie to jedno, ważniejsze jest zabezpieczenie mebli na czas przewozu. Z tego powodu koniecznie trzeba zakupić folię bąbelkową. Żaden bowiem element szafy, biurka itd. nie powinien dotykać innego, w przeciwnym wypadku może się okazać, że w miejscu docelowym wszystkie meble będą porysowane, co będzie efektem ocierania się części w transporcie. Istotne jest też zaklejenie elementów ruchomych, np. szuflad w biurkach, by te nie wysunęły się w podróży. Trzeba także zadbać o odpowiednio duży samochód, który przewiezie meble, jednak czasami najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z oferty firmy transportowej.
Transport mebli biurowych dla specjalistów nie jest niczym trudnym
Jeżeli zechcesz skorzystać z usług firmy przeprowadzkowej, to fachowcy sami zajmą się rozmontowaniem, a następnie złożeniem mebli w miejscu docelowym. Co równie istotne, nie będziesz musiał pracować samodzielnie. Pracownicy przedsiębiorstwa transportowego zajmą się dosłownie wszystkim. Zapewnią także potrzebne materiały, czyli różne folie, kartony itd. Ze względu na duży samochód, zabiorą wszystkie meble jednym kursem, co szczególnie przyspiesza proces przeprowadzki, a jak wiadomo, każda godzina niepracująca dla firmy to strata. Dochodzi do tego także fakt, że samodzielna przeprowadzka wymagałaby kilku kursów, a co za tym idzie, pochłonęłaby wysokie koszty związane z paliwem. Wszystkie meble zostają objęte ubezpieczeniem, dzięki czemu nawet w razie uszkodzenia w transporcie danego produktu, zlecający nie będzie stratny. Przewóz mebli przez specjalistów jest więc nie tylko wygodny, ale stosunkowo tani.